1/04/2015

Ja niin joulu joutui jo taas Kangasalle!

Ja niin saapui taas jouluviikko 


Houhou! Saapui se joulu Team Runnareillekkin. Samin ja Tompan osalta itse jouluaatto pyhitettiin lepopäiväksi. Jani ei levänny vaan kävi tekemässä pikku ampumatreenit :P. Muuten jouluviikko olikin parasta aikaa keskittyä harjoitteluun koulupaineiden helpotettua. Niin ja täytyyhän noi kinkut ja laatikot jollakin tavalla sulatella mahasta ettei jää pysyvästi vyötärölle :D  Päivityksessä muutamia parhaita paloja jouluviikolta.


joulupukki, seppo heikkilä
Joulupukkikin kerkesi kiireiltään vierailemaan Kangasalan kodeissa :)


Minä olin muusikon poika... lähes muusikko niin itsekkin :D Joulun parhaita puolia on joulumusiikki. Jouluaattona veivattiin isäukon kaa muutama biisi. Se oli hianoo! :)


Jänismettällä käytiin muutamaan otteeseen. Täytyy sanoo et 6 tuntii pihalla ja siitä ampuun ja salille ei oo paras yhdistelmä :D


Kohtuu hyvin poraili 25.12. eka laaki oli 9,8 :D


Otettiin salikortti Kangasalan Kuntokeskus Linjaan ja sie käytiinki sitten ahkeraan :P


Alatalja on siitä kuuluisa, että se kasvattaa pohkeita.


Pojat lomaili vuodenvaihteen, mutta itse sain valita ja olin töissä pyhäpäivien lomassa.  Kevyt sairastelu pari viikkoo sitten on nyt takana ja varmaan viä joskus edessä, mutta nyt oon taas voinut jatkaa fysiikkareenejä. WFC:llä eli Wolf Fitness Clubilla olen sitoutunut vielä vuodeksi eteenpäin treenaamaan ja siellä olo onkin kotoisa, siitä huolimatta että kuulun paikan kevytsarjalaisiin. Maisemanvaihdosta Nääshallin salilta vauhdittu se, kun lompakkoni ja samalla salikortti keikattiin pukuhuoneesta. Mitään ei hyvitetä varkauksista, joten ostin heti vuosijäsenyyden Tampereen parhaalle sikapuntille. Veljekset on innostunu massan keräämisestä aika paljon, itse olen lähteny toiseen suuntaan. Mulla vielä ampujantakki meneekin yhtään ahdistamatta päälle, joten aletaan oleen optimikoossa. Nyt vaan tehdään koordinaatioo ja kestävyyttä haastavaa treeniä, jotta voidaan olla oman elämän Jet Li kunnossa ens kesänä :')


MUISTA HENGITTÄÄ!!! :-D


Tomo just lopetteli hauiskääntöö...



MÄ HALUUN KASIN! Ja sen otti ;)


10. päivä taotaan sitä kovaa itteensä Inkoossa, kun ensimmäinen EM- näyttökilpailu kosauttaa kovien kisojen rumban käyntiin. Tästä alkaa tosimiesten mittelöt, jossa vaan omat rajoittimet ottaa vastaan.



-S & J & T