1/22/2015

Sami Heikkilä Vuoden Sotilasurheilija!


Suomen Puolustusvoimat järjesti  sotilasurheilijoiden palkitsemistilaisuuden 22.1.2015 Pääesikunnassa Helsingissä. Paikalla oli suuri joukko Puolustusvoimien urheiluun vaikuttavia henkilöitä. Palkinnot jakoi Pääesikunnan päällikkö Vara-amiraali Juha Rannikko, sekä prikaatikenraali Jukka Ojala.

Meikäläinen valittiin Vuoden Sotilasurheilijaksi! Tilaisuus oli hyvin sotilaallinen ja paikalla oli paljon tuttuja urheilukoulusta. Urheilu on antanu mulle jo näin nuoreen ikään tosi paljon. Toivottavasti se antaa mulle paljon vielä tulevaisuudessakin. Tää lautanen pääsee näkyvälle paikalle mun palkintokaapissa!

Moni nauro kun mä sanoin, että jään varusmies vuoden jälkeen vielä sopimussotilaaksi Urheilukouluun. Näin jälkeenpäin voin sanoo, et moni varmasti huomas miten hyvä työpaikka mulla oli viime vuoden ajan ja miten hyvin kaikki urheilulliset asiat oli koko ajan kunnossa. Siittä suurkiitos Puolustusvoimille!

Vuoden Sotilasurheilija Sami Heikkilä. Kuva: Lassi Palo, SAL
Palkitut liikkuvan maalin huiput Sami Heikkilä ja Heikki Lähdekorpi edustamassa. Heikki palkittiin viime vuoden hyvästä menestyksestä erikoismaininnalla. Kuva: Lassi Palo, SAL

 ''Pakko sanoo, että tää pääsee mun saamissa urheilullisissa huomionosoituksissa kärkipäähän! Oli ilo ja kunnia työskennellä vuosi Puolustusvoimissa ja etenkin Urheilukoulussa. Reservin Kersantti Sami Heikkilä, Vuoden 2015 Sotilasurheilija kiittää ja kumartaa!''


-S